Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Νοέμβριος, ο πιο μυστηριώδης και ιδιόμορφος μήνας του χρόνου!


Καλό μήναααααα!!!!!
     Έχω απορροφηθεί τόσο πολύ στο να τριγυρνώ και να περιεργάζομαι τα blogοσπιτάκια σας που δεν μου μένει χρόνος να σας δείξω κάποιες από τις κατασκευές μου...Με έχετε εντυπωσιάσει όλες σας, η καθεμία με τη δικιά της δημιουργική φαντασία! Είναι πολύ πιο όμορφη απ' ότι φανταζόμουν η εμπειρία της blogογειτονιάς και χαίρομαι πολύ γι' αυτό! Επιφυλάσσομαι να ανεβάσω σύντομα φωτογραφίες να μου πείτε και τη γνώμη σας για τις κατασκευές μου.... 
       Σας χαιρετώ!

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αλεκάκι και καλό μήνα..Ανυπομονώ να δω φωτογραφίες με όμορφες κατασκευές από τα χεράκια σου..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμένουμε τις δημιουργίες σου Αλεκάκι! Φιλάκια! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, Αλέκα και καλό μήνα!!!Εις αναμονή, λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλεκάκι και εγώ τριγυρνώ αλλά μου αρέσει μόνο να βλέπω.Εγώ δεν φτιάχνω κάτι. Χαζεύω μόνο!! Φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΛΕΚΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΚΑΛΟΡΥΖΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ! Η ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΕ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασα να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και να σου ευχηθώ καλορίζικο και δημιουργικό το δικό σου!!! Πολλά φιλιά Βίκυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα κ εγώ Αλέκα! Καλό μήνα! Πάνω απ όλα τυχερό κ δημιουργικό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλέκα περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις κατασκευές σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!!! καλώς σε βρήκα! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα! Θα χαρώ πολύ να δω τις δημιουργίες σου!Καλό μήνα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλέκα μου καλώς όρισες στην παρέα! Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου, περιμένουμε να δούμε τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω και καλώς ήρθες στην ατέλειωτη μπλογκογειτονιά της δημιουργίας... Ανυπομονούμε να μοιραστείς τις κατασκευές σου μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ BLOGΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και από εμάς λοιπόν!!!(μάλλον καλησπέρα) το μπλόγκ σου είναι υπέροχο!! πολύ δημιουργικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεία σου Αλεκάκι!!!Ανυπομονώ να δω τις κατασκευές σου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλως σε βρηκα και καλη συνεχεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νά'μαι κι εγώ !!! Καλορίζικο το blog Αλεκάκι !! Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου. Περιμένουμε να δούμε και τις δικές σου δημιουργίες. Ελπίζω να τα λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή